Jak nie przepłacać za reklamę outdoorową, czyli co wpływa na jakość i trwałość materiałów reklamowych

Jak nie przepłacać za reklamę outdoorową, czyli co wpływa na jakość i trwałość materiałów reklamowych

Jak nie przepłacać za reklamę outdoorową, czyli co wpływa na jakość i trwałość materiałów reklamowych

Banery reklamowe, znane również jako reklama outdoorowa nadal należą do grona najczęściej wybieranych sposobów reklamowania firm czy produktów. Ich dużą zaletą jest spory zasięg, mała nachalność, a także stosunkowo duża trwałość. Ze względu na to, że reklamy większych formatów często wiążą się z dodatkowymi kosztami, część osób szuka nieco tańszych ofert. Aby móc znaleźć kompromis pomiędzy ceną a wymaganiami, warto wiedzieć, na co zwrócić największą uwagę.

Czym kierować się, chcąc zainwestować w nową reklamę outdoorową?

Chcąc wykonać reklamę outdoorową, nie warto decydować na najtańszą możliwą opcję z nieznanej drukarni. Jak mówi stare przysłowie: chytry dwa razy traci, a reklama kupiona za niższą kwotę może potrzebować wymiany po bardzo krótkim czasie, co podwoi jej koszt. Dodatkowo zniszczony baner reklamowy stanowi niezbyt korzystną reklamę dla danego przedsiębiorstwa.  Z tego też powodu należy kierować się przede wszystkim jakością – dobrze wykonana reklama, na wysokiej jakości materiałach będzie w stanie godnie reklamować daną firmę czy produkty przez naprawdę długi czas, bez uszczerbku na wyglądzie, niezależnie od warunków pogodowych.

Przed zakupem warto poszukać opinii o danej drukarni – one z pewnością dadzą obraz tego, jakiej jakości są oferowane przez nich usługi. Warto zwrócić uwagę, aby użyte materiały były przystosowane do warunków, w jakich ma przebywać dana reklama outdoorowa. Bardzo dobrym wyborem są banery reklamowe wykonywane za pomocą druku solwentowego – jest on niespotykanie odporny na czynniki mechaniczne, a także niekorzystne warunki atmosferyczne jak śnieg, deszcz, promieniowanie UV czy wilgoć. Baner wykonany za pomocą druku solwentowego w odmianie hard może wyglądać perfekcyjnie nawet przez 7 lat, co sprawia, że jest naprawdę tanią opcją.

By |2023-02-16T17:03:45+01:0030 grudnia, 2022|Blog|Możliwość komentowania Jak nie przepłacać za reklamę outdoorową, czyli co wpływa na jakość i trwałość materiałów reklamowych została wyłączona