Przedsiębiorcy mają do dyspozycji coraz więcej możliwości promocji firmy. Zarówno działania internetowe, jak i tradycyjne są skuteczne, jeżeli reklama jest interesująca i dobrze dopasowana do grupy potencjalnych klientów. Jednym z rozwiązań, w które inwestuje wiele firm, jest oklejanie samochodów. Taka promocja pozwala dotrzeć do szerokiego grona osób, niezależnie od tego, gdzie znajduje się pojazd. Decydując się na oklejenie samochodów firmowych, warto pamiętać o kilku kwestiach. Jakich?
Które elementy samochodu można okleić i jak długo trwa wykonanie takiej usługi?
Oklejanie samochodów to jedna z popularniejszych form reklamy outdoorowej. Właśnie dlatego przygotowując projekt, warto wziąć pod uwagę, które elementy auta można okleić. Usługa oklejenia może być wykonana na wszystkich gładkich i nieelastycznych powierzchniach pojazdu. W praktyce oznacza to, że nie można okleić między innymi listew bocznych, gumowych uszczelek czy nielakierowanych zderzaków.
Jeżeli powierzchnia lakieru jest skorodowana, przyklejenie folii również nie będzie możliwe. Przedsiębiorcy często zastanawiają się, ile czasu muszą poświęcić, aby skorzystać z takiej usługi. Należy pamiętać, że trudno go jednoznacznie określić, ponieważ jest uzależniony od wielkości oraz poziomu zaawansowania projektu. Właśnie dlatego czas jest uzgadniany indywidualnie. Bardzo ważne jest też, że samochód po wykonaniu usługi musi pozostać w niezmienionych warunkach przez około 24 godziny.
Jakie zalety płyną z reklamy firmy na okleinie samochodowej?
Przedsiębiorcy, którzy rozważają inwestycję w oklejenie samochodów, często zastanawiają się, czy taka forma reklamy jest opłacalna. Drukowanie materiałów promocyjnych czy działania internetowe wiążą się z koniecznością regularnie wydawanego budżetu, natomiast oklejenie aut to jednorazowy koszt, a średnia trwałość folii polimerowej jest szacowana na 5-7 lat.
Nie każdy wie, że folia chroni lakier przed uszkodzeniami mechanicznymi, co jest dodatkową zaletą oklejenia. Dla wielu firm najważniejsze są jednak korzyści marketingowe. To świetny sposób na zwiększanie rozpoznawalności marki oraz szans na pozyskanie nowych klientów.