Kompleksowe oznakowanie stacji paliw jest bardzo ważnym elementem całego procesu budowy stacji i oddania jej do użytku. Dzięki oznakowaniu stacji z daleka można ją rozpoznać, a także sprawdzić ceny benzyny, oleju napędowego czy gazu. Kompleksowym oznaczaniem stacji paliw zajmują się agencje reklamowe, specjalizujące się w tego typu działaniach. Oznakowanie stacji, tak jak i każdej innej firmy pozwala na rozpowszechnienie marki i przyciągnięcie klientów. Zwłaszcza, że rynek zdominowany jest przez wielkie koncerny naftowe. Warto więc własną stację paliw wyróżnić na wiele sposobów, aby potencjalny klient skorzystał z oferty właśnie naszej stacji spośród mnogości wyboru dostępnego na rynku.
Kto realizuje projekty reklam wielkogabarytowych i oznakowania stacji paliw?
Kompleksowe oznakowanie stacji paliw, jak i umieszczenie na niej reklam wielkogabarytowych najlepiej powierzyć profesjonalnej agencji reklamowej, która zajmie się tym, zapewniając estetyczny i przyciągający uwagę klientów wygląd stacji paliw. Ich pomoc przyda się także, gdy czeka nas rebranding marki wiążący się ze zmianą identyfikacji całej stacji.
W dobie świata, który jest coraz bardziej oddziałuje na nas wizualnie, ludzie przywiązują bardzo dużą wagę do wyglądu obiektów, na których decydują się zatrzymać. Coraz częściej słyszy się o miejscach „instafriendly”, które nie tylko mają być funkcjonalne, ale przede wszystkim muszą być…ładne. Prawdopodobnie większość potencjalnych klientów zrezygnuje z zakupów czy posiłku na stacji, która odpowiednio nie zachęci ich do odwiedzin. Dobrze obrandowane stacje paliw, które posiadają różne nośniki informacji – banery reklamowe, pylon z cenami paliw czy zgodne z identyfikacją wizualną, estetyczne wnętrze mają większą szansę na pozyskanie klienteli. Potencjalny Klient zdecyduje się na wybór stacji z dwóch podstawowych powodów. Po pierwsze, wtedy kiedy kończy mu się benzyna, a po drugie wtedy, kiedy będzie chciał odpocząć, coś zjeść, spędzić czas poza samochodem. Wówczas decyzja padnie na stację, która już z daleka jest przyjemna dla oka.
Klienta można przyciągnąć na stację za pomocą reklam. Wyraziste wyświetlacze czy odpowiednio duży i widoczny pylon z cenami są gwarancją dużej ilości klientów, którzy po tak dobrym wrażeniu będą częściej odwiedzać naszą stację. Pylony reklamowe są jednym z najbardziej charakterystycznych elementów na każdej stacji paliw. Zazwyczaj zawierają nie tylko ceny paliw, ale również logo firmy i slogany zachęcające do odwiedzenia tej konkretnej stacji. Jego estetyczny wygląd może być niekiedy elementem decydującym o wyborze konkretnego miejsca postoju na tankowanie. Bardzo ważne jest estetyczne wykończenie detali, jak również dobrej jakości banery reklamowe. Warto zwrócić uwagę, w jaki sposób agencja reklamowa drukuje swoje banery i plandeki. Wykańczanie reklam za pomocą zgrzewarek pozwala na zachowanie ich wyglądu i jakości przez długi czas użytkowania.
Wygląd stacji benzynowej jest pierwszym elementem mającym wpływ na jej wybór przez klientów. Z tego powodu do kompleksowego oznaczenia stacji paliw warto zatrudnić specjalistów, zajmujących się projektami reklamowymi od lat i potrafiących zaprojektować i wykonać nawet najtrudniejszy projekt.