Zalety i zastosowania reklam podświetlanych

Zalety i zastosowania reklam podświetlanych

Zalety i zastosowania reklam podświetlanych

Reklamy podświetlane są obecnie jednym z najczęściej wybieranych rodzajów reklamy zewnętrznej. Przechadzając się ulicami miasta, można spotkać się z nimi naprawdę często. W większości przypadków reklamy podświetlane przyjmują formę metalowej skrzynki, w której przedni panel wykonany jest z materiału przepuszczającego światło. Wewnątrz umieszczone jest źródło światła. Ten rodzaj reklam jest bardzo atrakcyjny wizualnie, przyciąga wzrok i zachęca potencjalnych klientów do skorzystania z oferty danego miejsca. Dodatkowo wieczorami nadają miastu klimatu, którego nie da się podrobić w żaden sposób.

Gdzie można spotkać się z reklamami podświetlanymi i jakie są ich zalety?

Największą zaletą reklam podświetlanych jest ich różnorodność. Tak naprawdę ich wygląd można dopasować do praktycznie każdego gustu, dzięki czemu sprawdzają się świetnie jako element reklamowy umieszczany na galeriach handlowych, sklepach czy kinach, a także teatrach czy eleganckich biurowcach. Z kasetonami podświetlanymi można spotkać się również w komunikacji miejskiej, na peronach, lotniskach czy w przejściach podziemnych. Niekiedy umieszczane są również w pobliżu dróg szybkiego ruchu czy autostrad. Witryny sklepowe czy szyldy reklamowe również bardzo często przyjmują postać kasetonów podświetlanych. Korzystają z nich centra rozrywki, hale targowo – wystawiennicze czy muzea.

Jak widać, reklamy podświetlane cieszą się naprawdę dużą popularnością. Jest to spowodowane przede wszystkim ich atrakcyjnością wizualną. Dobrze zaprojektowana reklama świetlna przyciąga wzrok zarówno w dzień, jak i w nocy. Warto wspomnieć, że koszt produkcji tego typu reklamy jest stosunkowo niski. W przypadku chęci zmiany reklamy można zdecydować się na wymianę panelu z przezroczystego materiału.

Większość reklam świetlnych ma jedną lub dwie powierzchnie reklamowe, dostępne są w różnych kształtach. Dużą zaletą jest bardzo łatwa konserwacja. Wystarczy regularnie myć je za pomocą łagodnych detergentów, aby prezentowała się równie świetnie, co na początku. Montaż reklam świetlnych jest stosunkowo prosty i nie wymaga dużej ingerencji w ścianę budynku. Ze względu na możliwość zaprojektowania dowolnego kasetonu podświetlanego, klient ma pewność, że będzie od pasować do budynku. Wśród zalet warto wyróżnić również trwałość i długą żywotność. Raz zamontowana reklama świetlna może służyć bezawaryjnie przez kilka lat.

By |2023-03-24T13:15:11+01:0017 sierpnia, 2022|Blog|Możliwość komentowania Zalety i zastosowania reklam podświetlanych została wyłączona